Scoor op assist van Start&GO en AGO Jobs & HR: word hoofdsponsor van KV Kortrijk voor een dag!

Op 17 maart krijgen startende en groeiende ondernemers (maximaal vijf jaar opgestart) de kans om voor een dag de hoofdsponsor van voetbalclub KV Kortrijk te worden. Voor deze campagne klopte Start&GO aan bij AGO Jobs & HR, de huidige hoofdsponsor van voetbaleersteklasser KV Kortrijk. De koppen werden bij elkaar gestoken en een mooie wedstrijd voor startende en groeiende ondernemers was het resultaat. “Net zoals Start&GO vinden wij het belangrijk om de slaagkansen van startende bedrijven te verhogen”, aldus Tom Martin, directeur marketing bij AGO Jobs & HR. Daarom schenkt het HR dienstenbureau  - als hoofdprijs voor deze campagne - hun prominente plaats als hoofdsponsor op het wedstrijdshirt tijdens de wedstrijd tegen Royal Antwerp FC. Ook KV Kortrijk was direct gewonnen voor het initiatief. “Voor ons is dit project een uitgelezen kans om in contact te komen en ideeën uit te wisselen met een paar creatieve West-Vlaamse start-ups”, zegt Karel-Jan Vercruysse, commercieel manager B2B bij KV Kortrijk.

Een jury selecteert op 5 februari de 11 meest creatieve finalisten. Hiervoor moeten deelnemende bedrijven een unieke online avatar aanmaken en de jury overtuigen waarom ze een plekje in deze ‘Gouden 11’ verdienen. Daarna volgt een felle online strijd tussen de finalisten onderling waarna de professionele jury onder leiding van Nathalie Sintobin van Frucon² de uiteindelijke winnaar zal bepalen. De finale ontknoping gebeurt pas op 17 maart wanneer de spelers het veld betreden.

POM West-Vlaanderen en OC West zorgen met Start&GO voor ondersteuning van startende en groeiende ondernemers in West-Vlaanderen door een uitgebreid aanbod van initiatieven op vlak van huisvesting, coaching, begeleiding, vorming en netwerking. “Deze campagne levert niet alleen voor de eindwinnaar iets op”, vertelt Jean de Bethune, voorzitter van POM West-Vlaanderen. "De ondersteunende socialmediacampagne bezorgt alle finalisten heel wat visibiliteit. Gedurende deze wedstrijd krijgen de deelnemers tijdens diverse workshops heel wat tips & tricks over marketing, online communicatie, storytelling en veel meer.”

Meer info over de campagne: www.hoofdsponsorvooreendag.be

 

Foto vlnr:Tom Martin (AGO Jobs & HR), Nele Dekeyser (POM West-Vlaanderen) en Karel-Jan Vercruysse (KV Kortrijk)