‘t Werkpand verzorgt de landing naar uw ideale werkplek

’t Werkpand biedt ondernemers de ideale landingsplaats voor hun bedrijf aan. Met deze nieuwe campagne zet POM West-Vlaanderen zijn netwerk van 17 locaties voor startende en groeiende ondernemers in de spotlights. Dirk Hoornaert van Ideeforte en Annelies Blomme van La Fleur Rouge figureren als boegbeeld voor de nieuwe campagne. Met een duosprong uit het vliegtuig gaf ‘t Werkpand ze letterlijk en figuurlijk een duwtje in de rug.

’t Werkpand biedt huisvesting op maat van ondernemers die maximaal vijf jaar opgestart zijn. In West-Vlaanderen kunnen start-ups terecht bij 17 vestigingen verspreid over de hele provincie. In ’t Werkpand kunnen ze zich volledig focussen op de professionele uitbouw van hun eigen zaak. De 47 kantoren en 65 ateliers boden sinds 2011 al onderdak aan bijna 250 enthousiaste ondernemers. Naast een werkplek op maat en een haalbare huurprijs kunnen de bewoners ook rekenen op een goed vangnet, een breed netwerk en daarbovenop persoonlijke begeleiding van Start&GO, het startersinitiatief van POM West-Vlaanderen en OC West.

Om de werkpanden in de kijker te zetten, lanceerde POM West-Vlaanderen een wedstrijd voor de huurders van de Werkpanden. Opdracht van de wedstrijd was om een originele foto van hun werkplek via social media te posten en aan te geven wat hun uitvalsbasis zo uniek maakte. Groothandelaar in chocolade in gepersonaliseerde verpakking Dirk Hoornaert van Ideeforte uit ’t Werkpand Izegem en communicatieduizendpoot Annelies Blomme van La Fleur Rouge uit ’t Werkpand Roeselare kwamen als winnaars uit de bus. ’t Werkpand geeft startende ondernemers letterlijk en figuurlijk een duwtje in de rug want beide laureaten kregen een duosprong cadeau. De komende maanden worden ze ook als boegbeeld van de nieuwe campagne opgevoerd. De nieuwe website www.twerkpand.be moet enthousiaste jonge ondernemers naar de perfecte uitvalsbasis leiden.

Meer info: www.twerkpand.be

Bekijk de videoreportage: